• to kiedyś nastąpi

    Szczyt zakażeń koronawirusem może wystąpić 16 listopada, wedle szacunków wyniesie około 27,6 tys. przypadków. Z nowej prognozy epidemii opracowanej przez naukowców z ICM UW wynika, że w Polsce nie musi nastąpić lockdown. Zresztą - jak zauważył dziennikarz WP Tomasz Molga - sami politycy zostawili sobie furtkę, aby nie ogłaszać zbyt szybko blokady Polski.Minęło 8 miesięcy pandemii, a rząd nadal nie wie, co planuje.Raczej nigdy bo wirus ten (jeśli istnieje jak miliony innych to nie zniknie).

    Nikt rozsądny też nie pozwoli się zaszczepić choćby miał żyć w lesie w wyizolowanych osadach.Informuję uprzejmie że Pana premiera że nie zamierzam stosować się do obostrzeżeń jakie zostały wprowadzone przez rząd. Nie będę chodził kanałami jak szczur ani siedział w domu. Nie zakrywam ust i nosa. Nie zachowuje bezpiecznego dystansu. Nie unikam kontaktu z żadnymi osobami. W sobotę zrobiłem przyjęcie na którym było 25 osób. 1 Listopada odwiedziłem groby zmarłych w Łodzi. Wszedłem nielegalnie ale nikt mnie nie złapał więc nikt niczego mi nie udowodni. Jak do tej pory przepychanie wc   aż 50 razy robiłem zakupy bez maseczki.Korzystam z komunikacji miejskiej gdzie również nie zakrywam ust i nosa. Jeśli jest tu jakiś bystrzak i chciał by na mnie donieść do sanepidu lub policji to zapraszam.Ale nikt mi nic nie zrobi


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :